
REGULAMIN PROMOCJI „Walentynki 24”
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
-
Organizatorem promocji o nazwie „Walentynki 24”, zwanej dalej „Promocją”, jest RiG Commerce Sp. z O.O., ul. Moniuszki 16, 65-409 Zielona Góra, zwana dalej „Organizatorem”.
-
Celem Promocji jest reklama produktów dostępnych w prowadzonym przez Organizatora sklepie internetowym SklepZycia.pl (dalej: „Sklep”)
-
Czas trwania Promocji obejmuje okres od 09 lutego 2024 roku do 14 lutego 2024 roku
-
Organizator jest przyrzekającym nagrodę w rozumieniu art. 919 i c.
-
Promocja organizowana jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
§2 NAGRODY
-
W Promocji zostanie przyznanych rabat w wysokości 7% przy zakupie produktów ze wskazanych kategorii.
§3 WARUNKI UCZESTNICTWA I PRZEBIEG PROMOCJI
-
Promocja przeznaczona jest wyłącznie dla zamieszkałych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej osób fizycznych, nabywających Produkty Promocyjne jako konsumenci w rozumieniu art. 221Kodeksu Cywilnego.
-
Z udziału w Promocji wyłączeni są pracownicy Organizatora.
-
Udział w Promocji i podanie związanych z udziałem danych jest dobrowolne.
-
W celu wzięcia udziału w Promocji oraz uzyskania rabatu 7% Uczestnik powinien w czasie trwania Promocji:
-
zakupić w sklepie internetowym Sklep Życia dowolne, nie objęte inna promocją produkty z kategorii: "Witaminy dla kobiet" i "Witaminy dla mężczyzn".
- Podczas finalizacji zakupów w koszyku użyć kodu rabatowego: Walentynki24
-
-
Wykonanie czynności wymienionej w ust. 4, punkt 1 i 2 stanowić będzie zgłoszenie Uczestnika do Promocji (dalej „Zgłoszenie”).
-
Wydawanie Nagrody nastąpi poprzez automatyczne naliczenie rabatu na produkty objęte promocją.
§4 POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
-
Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji Uczestnicy winni zgłaszać w formie wiadomości e-mail na adres sklep@sklepzycia.pl.
-
Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko i dokładny adres Uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji.
-
Reklamacje rozpatrywane będą przez Organizatora w terminie siedmiu dni od daty ich otrzymania.
-
Uczestnik zostanie o sposobie rozpatrzenia reklamacji powiadomiony wiadomości e-mail na adres e-mail podany w reklamacji, wysłanym w terminie siedmiu dni od daty rozpatrzenia danej reklamacji.
-
Roszczenia nierozpatrzone lub nie uwzględnione w postępowaniu reklamacyjnym mogą być dochodzone przed sądem powszechnym.
§5 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
Niniejszy Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Sklepu Życia – organizatora promocji.
-
Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w niniejszym Regulaminie, w każdym czasie bez podania przyczyny. Zmiany w regulaminie nie mogą jednak naruszać praw nabytych przez Uczestników.