sklep@sklepzycia.pl 881 946 770 (od poniedziałku do piatku w godzinach 10.00 - 18.00)

do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana
Producenci
Promocje
BIO trawa jęczmienna, proszek 250g
BIO trawa jęczmienna, proszek 250g
48,99 zł 15,00 zł
szt.
BIO Olej Palmowy Ölmühle Solling (250ml)
BIO Olej Palmowy Ölmühle Solling (250ml)
28,00 zł 25,20 zł
szt.
F-VIT C MAX witamina C (60 porcji)
F-VIT C MAX witamina C (60 porcji)
23,89 zł 21,50 zł
szt.
SWANSON Witamina C1000 z RH przedł. dział. 250tabl
SWANSON Witamina C1000 z RH przedł. dział. 250tabl
88,00 zł 77,20 zł
szt.
Viabol TABS (40 pastylek) VIA NOVA
Viabol TABS (40 pastylek) VIA NOVA
99,00 zł 89,10 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

Kontakt mailowy

Przede wszystkim prosimy o kontakt mailowy z opisem problemu. Wiele niejasności udaje się rozwiązać za pomocą tego prostego działania. Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania i wątpliwości. Jeśli nie uda nam się ich rozwiać podamy sposób dalszego postępowania.

Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. Formularz zwrotu znajdziesz TUTAJ.

Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

RIG Commerce Krzysztof Rojewski, Krzysztof Grabowski Spółka Cywilna
Kasztanowa 16A/6
65-381 Zielona Góra

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

RIG Commerce Krzysztof Rojewski, Krzysztof Grabowski Spółka Cywilna
Kasztanowa 16A/6
65-381 Zielona Góra

Do paczki z oświadczeniem (możesz użyć Formularza Zwrotu/reklamacji dostępnego TUTAJ) i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl