Producenci
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

Kontakt mailowy

Przede wszystkim prosimy o kontakt mailowy z opisem problemu. Wiele niejasności udaje się rozwiązać za pomocą tego prostego działania. Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania i wątpliwości. Jeśli nie uda nam się ich rozwiać podamy sposób dalszego postępowania.

Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. Formularz zwrotu znajdziesz TUTAJ.

Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

RIG Commerce Krzysztof Rojewski, Krzysztof Grabowski Spółka Cywilna
Kasztanowa 16A/6
65-381 Zielona Góra

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

RiG Commerce S.C.

ul. Moniuszki 16

65-409 Zielona Góra

Do paczki z oświadczeniem (możesz użyć Formularza Zwrotu/reklamacji dostępnego TUTAJ) i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl