promocje i ofety suplementy diety i witaminy - SpecialOfferWitaminy, Minerały i Suplementy w Promocji
Spirulina z Amlą 100 kapsułek Aurospirul
Spirulina z Amlą 100 kapsułek Aurospirul
55,99 zł 53,19 zł
szt.
Graviola ekstrakt z owoców 20:1 450mg 90 tab. Hanoju
Graviola ekstrakt z owoców 20:1 450mg 90 tab. Hanoju
98,96 zł 89,06 zł
szt.
Jodavit - Jodavita - Jod Pierwiastek Życia 250ml
Jodavit - Jodavita - Jod Pierwiastek Życia 250ml
55,00 zł 52,90 zł
szt.
BIO Maca Premium 500 mg 600 tab. Hanoju
BIO Maca Premium 500 mg 600 tab. Hanoju
147,99 zł 133,19 zł
szt.
Ubichinol V100 aktywna forma Koenzymu Q10 (300 kaps.)
Ubichinol V100 aktywna forma Koenzymu Q10 (300 kaps.)
754,66 zł 689,90 zł
szt.
Triphala 120 kapsułek Yango
Triphala 120 kapsułek Yango
49,00 zł 46,50 zł
szt.
Kordyceps - ekstrakt 40% polisacharydów  100 g Yango
Kordyceps - ekstrakt 40% polisacharydów 100 g Yango
129,20 zł 116,28 zł
szt.
BIO Moringa 500mg 250 tabletek Hanoju
BIO Moringa 500mg 250 tabletek Hanoju
107,90 zł 101,00 zł
szt.
Ruszczyk kolczasty - ekstrakt 90 kaps. Yango
Ruszczyk kolczasty - ekstrakt 90 kaps. Yango
39,80 zł 35,82 zł
szt.
Glutation zredukowany 250mg 60 kaps. Hanoju
Glutation zredukowany 250mg 60 kaps. Hanoju
126,86 zł 114,17 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@sklepzycia.pl

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: Moniuszki 16, 65-409, Zielona Góra , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@sklepzycia.pl lub drogą pocztową na adres Moniuszki 16, 65-409, Zielona Góra

Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: Moniuszki 16, 65-409, Zielona Góra

do góry strony - przycisk do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium